Economic d.o.o. Vitez

Economic d.o.o. Vitez nastao je iz male zanatske radionice za proizvodnju radijatorskih brtvi, sada već daleke 1987. godine kada naši najmlađi uposlenici još nisu bili ni rođeni. U to vrijeme radio je samo jedan uposlenik. Vremenom smo rasli i širili svoju djelatnost da bi danas bili jedna od najpoznatijih trgovačkih kuća u BiH koja posluje prema zahtjevima norme ISO 9001:2008, 14001:2004 te specifikacijom HACCP. Brojka od 289 uposlenika, koliko ih danas imamo, u stalnom je porastu.

Franšizna mreža Economic

Economic je 2000. godine, kao prva domaća tvrtka, uveo franšizni način poslovanja i do danas izgradio franšiznu mrežu s prodavaonicama u svim većim gradovima u BiH, po čemu je postao prepoznatljiv, kako na domaćem tako i na inozemnom tržištu.

Vlastita proizvodnja

No, naša djelatnost nije stala samo na prodaji. 2003. godine, počeli smo s proizvodnjom kupaoničkog namještaja, a u drugoj fazi razvila se i proizvodnja kuhinjskih elemenata, uredskog namještaja, namještaja za opremanje prodavaonica te namjenskog namještaja po narudžbi. Danas imamo jedan od najprepoznatljivijih brandova, FRAMINI, koji na tržištu plasira kupaonički namještaj, kuhinje, uredski namještaj i opremu za interijere. Kvalitet naših proizvoda potvrđen je atestom certificirane kuće za provjeru kvaliteta proizvoda. Sve je to doprinijelo da nas prepoznaju i prihvate brojni kupci u zemlji i inozemstvu. Naša vizija je biti jedna od vodećih kompanija u ponudi kupaoničke opreme i kuhinja u zemljama regije.

Franšizni centar BiH

2005. godine Economic kao investitor pokreće izgradnju suvremenog poslovnog kompleksa pod nazivom Franšizni centar BiH. Danas, Franšizni centar BiH predstavlja mjesto s jedinstvenom ponudom u regiji. Hotel Central **** koji se nalazi u sklopu Franšiznog centra nudi elegantan i prostor vrhunskog ugođaja sa sadržajima za smještaj, kongresni business i wellness & spa centar.

Ciljevi

Ciljevi koje želimo postići u narednom periodu su modernizacija, specijalizacija te osposobljavanje i motiviranje zaposlenih, a sve sukladno s našim temeljnim usmjerenjem povećanja zadovoljstva kupaca i partnera.